10. aug. 2010

Koseteppe. Del 2

Jeg hadde tidligere et innlegg om et lappe-koseteppe jeg hadde laget.

Du kan se det HER.

Det var hele tiden meningen at det skulle bli 2 tepper - siden jeg har tvillinger.
Det ble med det ene..... Typisk!
Og det var først til mølla. Alida vant. Og hun har elsket det teppet fra første stund.
Men nå som de skal i barnehagen - må de jo ha hvert sitt koseteppe. Så klart de må.

Så da har jeg altså tatt meg sammen...
Og det ble et teppe, som falt like mye i smak hos Andrine.
(Alida prøvde seg - "MIN" - men da ble både jeg og Andrine strenge i øynene....)

Mål: 65 x 90 cm.
Teppet er satt sammen av rester. Og baksiden har microfleece.
Det gjør teppet både varmt, mykt og veldig lett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails