28. feb. 2012

Gul. Rett og slett.

Jeg er i vårstemning for tiden.
Jeg har blitt inspirert til å lage noe i gult.
Jeg leita etter et stoff som var mer solsikkegult; altså litt varmere.
Men alt jeg fant av gult i velour, var påskegul.

Så da ble det en veldig veldig veldig gul genser.




Modellen er enkel med litt a-fasong. 
Det er fargen som gjør den spesiell.

Den er så gul, at det nesten gjør litt vondt i øynene å se på den
Men bare nesten!

Skjerfet er sydd av koksgrå jersey.

Nå gjenstår å se om jeg tør gå i denne GULE genseren....

4 kommentarer:

  1. Jeg syns absolutt du skulle tørre:)
    genseren ser skikkelig deilig ut!
    Beate

    SvarSlett
  2. Spenstig ,-) ,-)
    Og jeg skjønner deg godt med at en noen ganger bare må . . .

    Nye fint du har laget.

    SvarSlett
  3. Så fantastisk stilig genser!! Jeg elsker gult, men kler det dessverre ikke. Blir gul i trynet også;) Men skjerfet hadde nok hjulpet:)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig med gul enser. Men jeg ble så opphengt i det grå skjerfet? Kvordan har du laga det??? Vil du vise det litt bedre fram? Ser ut som "Det perfekte skjerfet" for meg :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails